Hej helgen!

Idag har jag vart i skolan till 3, sedan gick jag och nella palm in till stan och delade ut IMAGE! Det är faktikst rätt kul, träffar på massa trevligt folk, dock så var det lite kallt.
Gick sedan hem för att ta det lite lugnt nu innan jag ska till Nella. Där blir det till att kolla Idol, sedan får vi se hur vi gör. Vet inte rikitgt på vad för humör vi är på. Haha!

Imon blir det till att jobba lite och kanske, kanske blir det till att träffa min snygga vän Fläbby. Hoppas!

På söndag är sätter fotbollen igång igen och det känns väldigt bra att få träffa alla där igen, det känns dock mindre bra att inte får spela nått. Får se hur det går med det, när man väl står där så brukar det inte gå så bra med att ta det lugnt!

Hejhej
/Alexandra - Nobody said it was easy ♥


Kommentarer
Postat av: faaaalk

fläbby fick ju inte träffat sin ek! det betyder att vi definintvit måste ses snart

2007-10-14 @ 18:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback