Halmstads lucia?

Igårkväll var det en riktigt hemam kväll med mamma och pappa. Det var mycket mysigt!
Halv nio ringer det på dörren och moster och morbror kommer upp och vill dricka öl. Där försvann min dröm att kolla på en prinsessas dagbok 2 i lugn och ro. Nä, men det var trevligt med lite besök.

Det första Cina säger när hon kommer innanför dörren är att hon hade tänkt att skicka in mig för att bli Halmstads lucia. Tur att hon inte hann det tänkte jag. Men kunde inte låta bli att bli lite glad när hon sa ett antal gånger att jag skulle passa perfekt som det och att jag var mycket sötare än alla dom som visats i tidningen.
Så skcika du in mig i tidningen nästa år om det passar, men bara så att alla vet, jag kan inte sjunga!

/Alexandra Ek ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback