Goddiegoddie!

Idag är det söndag. Har försökt plugga lite matte idag, men det går inte in i huvudet, börjar kännas lite tungt inför provet imorgon.
Tobbe och Jessi åkte hem för några timmar sedan. Både idag och igår har vi suttit på mitt rum, jag danne jessi och tobbe och spelat tvspel. Spelat super mario 3 mot varandra. As kul, och blodigt allvar. Jag ägde, Tobbe ägde lite också, Jessi var på rätt normal nivå och Danne var sämst! Jätte roligt=)

Har blivit väckt både idag och igår för att äta en gemensam frukost vid nio-tio tiden, vilket inte brukar hända annat än till jul och kanske nån gång annars. Inte ofta iallafall. Men det var mysigt.
annars har vi gått Bingo och tipspromenad på stoooora berget idag, fast ingen vann något, käkat vofflor och kollat på bonde söker fru!

Riktigt go söndag!

/Alexandra Ek ♥

Kommentarer
Postat av: Jess

En riktigt go helg helt enkelt! Härligt att komma hem ibland. Saknar er alldeles för mycket. Vill bara tillägga att jag ägde mer än tobbe...bara att det inte syntes ;) Puss!

2007-10-22 @ 15:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback