Första provet avklarat!

Japp idag hade jag mitt första prov för terminen. Samhällsprov. Det gick faktiskt förvånansvärt bra. Riktigt skönt att ha det avklarat.
Men nu väntar två veckor med äckligt mycket plugg, så kan inte ta det alltför lugnt.

Ibland får jag spel på mig själv.
I tisdags var jag i Göteborg hos syster och Tobbe vilket var väldigt kul.
Något som var mindre kul var att jag glömde min väska i deras lägenhet! Hur dum får man vara?!? Så nu har jag inga pengar, inget busskort, inget bankomatkort och inga glasögon fram tills nästa lördag. Jätte kul, verkligen.
Jag kommer alltså inte kunna leva förns nästa lördag. Jag längtar!

/Alexandra ♥

Kommentarer
Postat av: faaaalk

nääää stackars eken :(

2007-10-11 @ 20:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback