Baaaom

Allts, jag ska sluta att jävlas med folk nu. Idag är min första dag. Eller från och med nu, denna minuten. Klockan är 12.34 och detta 'är tiden då jag ska bli en snäll människa.
Eller nej föresten, tänk vad tråkigt allting hade blivit, om inte jag fick driva med nella när hon sitter jämte och bloggar och säger att man måste variera språket och därför går in på synonymer.se.
Det hade inte vart lika kul och hon vet ändå att jag tycker vääldigt mycket om henne iallafall. det är bara sån jag är!

Idag är det fredag och vad som väntas för helgen har jag faktikst inte en aning om. Har lov nästa vecka vilket ska vli otroligt skönt! det enda som är planerat är att gå på Lars Winnerbäck med Papi (han vann biljetterna på jobbet! Bra jobbat!) och det ska bli riktigt nice=)

Annars vet jag inte vad som händer. Måste boka in en dag då jag kan umgås med Jessi som jag saknar!

Provet idag gick förövrigt väldigt bra, skrev som tusan (Stolt? hehe) När vissa andra var färdiga med hela provet hade jag svarat på 4 st. Känns faktikst riktigt bra om man tänker på matten.

/Alexandra Ek

Kommentarer
Postat av: Mimms

allek.. jag fick G på matteprovet...

Postat av: frida

känns bra att kompensera med ett annat prov hehe :)

2007-10-28 @ 14:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback