Tisadag

Nella sa igår att varje gång hon går med mig till skolan kommer hon försent. Och det kan nog stämma rätt bra har jag kommit fram till. Jag är kass på att gå upp i tid på morgonen. Fick nästan springa till skolan idag igen, för att ha en tjugo minuters lång genomgång om saker vi redan visste. Kul.
Stannade iallafall kvar och pluggade en stund och gick hem och la mig i sängen och kollade på en film. Vid tolv ringde falk och vi gick en sväng på stan och köpte en present till vår vän Kajsa. Dessutom gick jag och hittade ett par jeans som jag inte riktigt vet om jag vill ha eller inte, får nog testa dom en gång till. Mmm. Har dessutom kanske hittat några saker jag hemskt gärna önskar mig i julklapp.
Nu kommer snart bror hem med Prison Break, sen kanske... verkligen kanske! så går jag bort till sjukgymnasten.


/Alexandra ek ♥ 


Kommentarer
Postat av: Jess

Jag vill veta vad du vill ha i julklapp!! ;)

Postat av: Mimms

du borde vara grym på att springa ju

2007-11-28 @ 16:28:35
URL: http://mimmslovet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback