Söndag

Bion i fredags var väldigt, väldigt bra och jag hade en otroligt trevlig kväll men Joanna.
Igår åkte vi till mormor och morfar med kusinerna för att äta lite gott och ha det mysigt. Jag vann 50 kr på triss, Hejja mig!
Vid halv tio tiden begav jag mig (efter att ha disskuterat med mormor om att jag skulle ta det lugnt och inte gå hem själv senare på kvällen och när Christian erbjöd sig att följa mig) till Lina, Stefan och Kim, där det var avslutningsfest för fulla muggar. Där sjöng vi kareoke och pratade och skrattade och hade oss fram till klockan tolv då alla gick hem utom jag.
Sedan satt vi och snackade skräckisar och skrämde upp varandra. Eller det var nog mest jag som blev uppskrämd pga av Stefans levande trädockskcolowner och skit. Tur var väl att de följde mig hem sedan. Det var fan läskigt att bara åka hissen upp  själv. Gick och la mig och kollade på hundtricket för att sedan kunna somna.
Vaknade 13.30 idag och var trött.

/Alexandra Ek ♥

Kommentarer
Postat av: Sis!

Jaa jag vet allt att du sov alldeles för länge i söndags. Får ta ett snack med dina kompisar om hur lättskrämd du är. Tror du ahr det från mig. Jag blir superskraj jämt. Saknar dig, puss!

Postat av: Mimms

alltså, jag säger bara.. Saw 4!

2007-11-12 @ 15:02:56
URL: http://mimmslovet.blogg.se
Postat av: Mimms

meloner.. alltså meloner.. vad vore livet utan meloner?

2007-11-12 @ 19:18:24
URL: http://mimmslovet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback