Söndag igen

Ännu en söndag som består av en massa plugg och väntan på fotbollsträningen. Bara fyra timmar kvar nu alltså.

Men ja, i fredags gick jag hem tildigare från skolan för kkände att jag inte mådde sådär super. Men det gick över efter att ha sovit ett tag och kollat på one three hill. Bestämde med Oscar att han skulle komma hit och kolla idol ( FY FAAN för att DAniel Åkte UT!!!!!! Han var fan bättre än bäst) körde hans syster tll någon fest och åkte hem till honom och kollade ice age 2. Det var en mysig kväll.
Igår var det mest plugg som stod på shemat, men nella ringde(och väckte mig)  och frågade om jag ville jobba. Egentligen ville jag inte det men det tog bara en timme så det va chill. Sen gick vi i stan och kollade läget en stund. Och hem och plugga.
På kvällen kom muppen hem till mig igen och jag vet nog inte riktigt vad vi gjorde. Men det gör ingenting. Har iallafall varit en lugn helg denna helgen. Skönt.

Nu tillbaks till allt jävla pluggande som gör mig extremt stressad. Blöö!


/Alexandra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback