Slinga håret?!

Tänk så blir det jätte fult? haha då vet jag inte vad jag gör.

Snart åker syster och hennes pojkvän till de varma länderna. Givetvis är jag avundsjuk som en gris.

På fredag ska jag troligtvis slinga håret, eller frida ska hjälpa mig och vivvi sa klippa det. Joanna ska tydligen sitta och ta fulebilder på mig. KUL! Zara vet jag inte vad hon ska göra, hon får göra precis vad hon känner för! =)
Men det blir iallafall mys hemma hos mig med film, kladdkaka och allt vad onyttigt kan heta.

/Alexandra .

Kommentarer
Postat av: Zara

haha, jag lär nog bara sitta där och kolla på och skratta om d blir fult, och le lyckligt om de blir fint, vilket det förmodligen blir:P Haha Något hittar jag nog på att göra;P

2007-11-29 @ 09:07:49
Postat av: frida

på fredag säger du, vilken tid?

2007-11-29 @ 10:33:54
Postat av: Jess

Japp, avis, det ska du va?! Om 13 timmar sitter vi på ett plan till Gran Canaria :) Saknar dig min skrutt! Puss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback