Måndag.

Om man borser från allt pluggande som jag har lite svårt att ta tag i så kommer nog denhär veckan bli riktigt kalas. Så känns det iallafall nu!
Imorgon går ioflrsig miste om vår älskade sovmorgon till tjugo i tolv. Vi börjar istället halv 9 och har en 45 minuter lång lektion. Ojoj, vad omtyckta Mia och Ia blev när vi fick höra det. Men jag ska sedan försöka plugga lite när jag ändå är i skolan och sedan ut på stan med Falkiish.

PÅ onsdag har vi ingen garf vilket betyder att vi slutar vi tolv och sedan på torsdag har vi inte heller någon graf vilket betyder att vi börjar klockan ett och slutar halv 3.

I helgen blir det till att klä ut sig! haha, det ser vi fram emot.

/Alexandra Ek ♥


BE MIG SÅ STANNAR JAG KVAAAAAAR!
Jag garvar fortfarande!!XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback