Höstlov

Japp det är lov och vad gör jag. Ingenting, känns det som. Men det är härligt och passar mig perfekt just nu!=)
Idag har jag till exempel vaknat halv 12 (har vaknat halv tio VARJE dag annars, så det var jag faktikst värd!) gick bort till mormor och morfar för att hämta Prison Break som de så snällt spelat in till oss för några dagar sen. Satt och pratade en stund med dem och gick sedan hem och bakade chokladbollar (nog det enda jag verkligen kan baka utan att det skiter sig totalt) och mös ner mig i soffan och kollade på detta underbara program.
Sen har jag faktiskt pluggat lite, duktig som jag är och kollat på One three hill. Får se om det händer något sedan.

Igår vart jag vi på Lars Winnerbäck och herre min gud vad han är otroligt jävla bra han är! Ville verkligen att det aldrig skulle ta slut!
Innan det var jag hos sjukgymnasten och tränade lite och innan det var jag och papi ute och övningskörde. Ska börja lite smått på trafikskola nu innan något händer..
Han även med en sväng på stan och fika med Jessica. Hon är en riktigt pärla hon! Och en kyckling/curry baguette på Hello gjorde ju inte saken värre.

Imorgon kommer Vivs hem från Skåneland och ja.. det är imorgon det! Och jag har faktikst saknat henne lite. Men jag saknar Joanna svennigt mycket som är i England och som jag inte får träffa förns nästa onsdag..

nu ska jag gå och lyssna lite på Daugava!=)

/Ek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback