Glass och varma bad

På något sätt känns det som att jag aldrig bloggar längre. Men det är faktiskt inte helt sant. Jag gör det faktikst iallafall tre gånger i veckan, minst, även om det oftast är helt ointressanta saker så bloggar jag. Men varför känns det då som om jag aldrig bloggar? Hmm..
Jag kan bara komma på ett alternativ, eller egentligen två. Det första är att det är väldigt dåligt med kommentarer(och vad menar jag med det?!?!?) nuförtiden. Detta resulterar kanske i att jag slutar skriva blogg. Men om det är det ni vill så visst! Säg det då, Gör det gör det gör det!=)
Det andra skulle vara att jag inte hade något liv. Men det har jag ju, jag andas, in och ut, andas in syre och andas ut koldioxid för att jag ska kunna leva och musklerna ska få energi. Så är det.

Så vad har då hänt i mitt liv den senaste tiden?
På lovet har jag inte gjort ett piss. (oj en hel veckas upplevelser får plats i en enda mening) Nej men det är kanske lite att ta i, har iallafall tagit det väldigt lugnt.
Men igår (söndag) var det inte så lungt. Hade första riktiga träningspasset på väldigt länge (Eftersom Ankan ska fortsätta träna oss! HURRA!) och det var nog fanimej det jobbigaste på väldans länge.
De första vi fick göra var att bygga upp en egen hinderbana, ajajaj. Vet inte hur många varv vi körde ich vill nog inte veta det heller. Men jag måste säga att vi är grymma på att bygga hinderbanor, förutom en sak.
En go människa (jag vet inte vem det var och jag tycker om dig lika mycket ändå) hade bestämt att vi skulle göra kullerbyttor mitt upp i alltihop och redan efter tredje varvet efter kullerbyttorna var man riktigt yr i huvudet och direkt efter skulle man hoppa över en plint. Det var inte lätt kan jag säg och jag som suger på att hoppa över plintar i vanliga fall.
Efter det hade vi styrketräning, jag tror jag och jessi klagade lika mycket som vissa andra gör på en hel säsong. Men kul hade vi iallafall, efteråt!
Sedan var det spel som gällde, jag älskar den gär sporten!

Det måste ha varit jätte kul för dig att läsa om vår träning.

Och bara för att kortfatta mig så mycket som möjligt så tänkte jag skriva upp en punktlista på vad jag gjort idag

? Vart i skolan
? Sjukgymnasten
? Kollat One Three Hill
? Bio med mamma och Daniel
? Och nu ska jag gå och plugga engelska. Det blir det gamla vanliga, har prov på onsdag så det blir sista minuten plugg imorgon med, som alla andra gånger.

Fick prata med Jörgen idag med. Min matte lärare. Han bad mig så snällt att komma ut till honom på mattelektionen för att berätta att jag fick 6 poäng på provet (mobbas inte) och ska göra omprov. Dessutom så sa han att jag hade mycket större chanser att få bra betyg om jag slutade prata med Joanna, vad är det liksom. Jag kan äsga om jag inte hade haft Joanna jämte mig så hade jag troligtvis inte fårr 6 poäng, jag hade fått några mindre. Varför säger jag så, ni tror kanske att jag är dålig då, men så är det, sorgligt men sant. Kan dock skryta med att jag förra året oftast fick bättre än henne på matteproven.

nu blev det långt..

Bara för att jag lskar den här mannen!
Kristoffer Appelquist: Varför avlivar man vaplarna. Min dotter ville ha en hund och då vill man ju inte att den ska vara avlivad när den levereras, jag menar n¤u går hon ju knappt ut med den.

Åååh jag kom på det också att jag träffade Patrik imorse=)) Han cyklade utanför min lägenhet när jag skulle till skolan. Så han följde mig en bra bit till skolan. Han är snäll han.
Tyckte att det var like kul när jag tänkte på honom igår=)

/ Alexandra Ek ♥

Kommentarer
Postat av: Falk

sluta inte blogga eken, då har jag inget att läsa på min fritid! :D

2007-11-06 @ 13:46:12
Postat av: Mimms

jörg is the shit. char vad arg han är nuförtiden på oss.

Postat av: Anonym

Jörg is not the shit mimmi! Han tycker inte om mig och jag tycker inte om honom.

2007-11-06 @ 18:47:01
URL: http://alexandraek.blogg.se
Postat av: Frida

jörgen är inte alls rolig, men nu slipper jag han. ek du kommer klara matten lätt, vet jag.

2007-11-07 @ 15:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback