erkännande..

okej.. här kommer det.. håll i er..


eller nej, vi tar det en annan dag =D Nu ska jag prata om Mimmi!
Hur länge har jag då känns mimmi? Jag är inte säker, men det är väldigt länge. KOmmer ihåg när hon kom till frösakullsskolan i sitt krulliga blonda hår, sen måste jag erkänna att jag inte kommer ihåg mer från den stunden. It was a REal moment iallafall. Haha.
Men ja.. Mimmi Löfström är en vän, en väldigt bra vän och jag tycker om henne. Hon är dessutom snygg, snäll, söt och allt vad man kan säg.
An någon underlig anledning så brukar jag ofta tänka på bussar när jag ska berätta om mimmi och mig. varför har jag ingen aning om ^^. Jag har varit med mimmi i Tunisien. Vi har gått i samma klass i 6 år tror jag. Mimmi har bott i en husvagn på hennes mormor och morfars tomt och vi har haft sällskap till bussen många gånger. Förutom ett fåtal gånger, då hon glömt att säga till mig att hon skulle till tandläkaren och jag fick springa som EF A EN till bussen(Känn aggresiviteten).
Men som sagt, jag tycker väldigt mycket om henne ändå! ♥

/Alexandra Ek

Kommentarer
Postat av: Mimms

väldigt fint skrivet av en väldigt fin vän!

Postat av: Mimms

Förutom ett fåtal gånger, då hon glömt att säga till mig att hon skulle till tandläkaren och jag fick springa som EF A EN till bussen.

den meningen är bäst!

2007-11-20 @ 20:04:58
URL: http://mimmslovet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback