Brrr..

Fy vad kallt det börjar bli nu..

Torsdag idag. Har vart en seg dag gånger två!
skolan, sjukgymnasten (så trökigt) men har även vart på Ahlbäcks och bokat körlektioner, så nu kommer jag sanrt att visa mig ute på vägarna, det är nice!=)

Imorgon blir det bio med världens bästa Joanna. Stardust tror jag den hette, hoppas att den är brabra!
PÅ lördag ska jag till mormor och morfar med kusinerna, bestämt sedan länge. Sedan tänkte ju alla att vi kunde ha fest med laget, får försöka få ihop det på något bra sätt. Dessutom så blev man bjuden till Joel på ferre, det är fan illa att alla lyckas planera in saker och ting på precis samma dag. det tycker vi inte om.

PÅ söndag är det farsdag och då ska vi till farfar. Det jobbiga är att Ankan har pratat väldigt mycket om att vi måste komma på träningen precis vid den tiden för att det ska komma någon.. jag vet inte vem.
Hon kommer nog inte bli glad, men jag har inte träffat farmor och farfar så vill jag tärffa dom! =)

Det jobbiga är att idrottspapprena ska vara inlämndae imorgon.
Jag har tappat bort mina, vilket inte alls är bra.
Dom jag har frågat har inte sina papper hemma, men jag får helt enkelt fortsätta att leta.
Annars kommer mitt idrottsbetyg fucka sig ännu mer än var det redan har gjort pga ryggen/nacken.

/Alexandra Ek ♥ - Är helt inne i en Lars winnerbäck period


Vad ska vi göra med vår tro? Vad ska vi göra med vårt hopp?
Vad ska vi göra med vår kärlek som blöder?
Ser du hur det skymmer, hur färgerna ger opp
Där elden falnar men fortfarande glöder
Vi kan inte färdas, bakåt i tiden,
och det skulle bara va ett steg tillbaka


Varje torn du bygger upp ska nån annan rasa ner
Nån idiot som bara ser sin chans ska ta den
Vem som helst kan avge tomma löften,
och göra hål där de lovar och svär
Det är lätt att hålla käften, och svårare att säga som det är

Kommentarer
Postat av: falk

ååååh den låten är så bäst. älskaälskaälska

2007-11-08 @ 21:44:53
Postat av: Mimms

idrottslappen är bara skit


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback