Blöööp

Jaa.. Alle ek heter jag. Eller jag heter ju inte det på riktigt utan jag Heter Alexandra. Mina vänner brukar tycka att det känns hel konstigt när dom säger Alexandra för dom brukar alltid säga Alexandra Ek. Jag har absolut ingenting emot att dom säger det så, det får dom gärna, för det är ju trots allt så som jag heter. Jag sökte på internet för någon dag sedan på mitt namn Alexandra Ek och det finns ca 20 stycken som heter så. Grattis till dom, att dom har världens finsate namn. För er som undrar så var det Jörgen som kom på att man skulle säga ALexandra Ek till mig, för er som inte vet. PÅ min första fotbollsmatch för några år sedan skrek han allt vad han kunde ALEXANDRA EEEEEEK gör så och gör så och det etsade sig tydligen fast i alla närvarandes minnen, speciellt Jessicas. Kan förövrigt tala om att vi vann med 5-2 dem matchen. Nog bara för att jag var med!
Kan också säga att jag är den enda i Halmstad som heter Alexandra Ek, tror det fanns tre eller yra av oss osm bodde i trelleborg. Men hejja oss!
Jag tänkte också berätta varför jag alltid skriver dom... Det är för att jag är kass på de/dem. Det blir alltid fel på något sätt. Därför kör jag på dom och tycker att det funkar jätte bra. Det är ju trots allt ett ord som finns i ordboken.

Hade prov idag för er som vill veta. Det gick faktiskt riktigt bra, eller det vet jag kanske inte än, men det kändes iallafall riktigt bra. Det var inte så svårt kan jag meddela till er som Hrrm var "sjuka", nämner inga namn.

Jag var på badhuset idag också pga den där fördjupningsgrejen i idrotten. Där simmade vi lite och satte oss i bubbelpoolen. Det var goott!

Imorgon ska jag till sjukgymnasten och sedan till Andreas som fyllt år! PÅ lördag blir det iväg med falk och Joanna, kankse nån mer! Och på söndag blir det till att fira Christian som fyller 19 år, Grattis till honom i förskott.

/Alexandra Ek

Citat:
Adam Alsing: Varför stannar du hos din partner?
Kristoffer Apelquist: Alltså, jag vet inte vad folk har svarat på den här frågan, men jag vet att i mitt fall så är det för att jag har så korta armar så jag har lite svårt att torka mig själv.

Kommentarer
Postat av: Joanna

JAG får inte skriva engelska ord i min blogg, men DU får tjata om ditt namn? Tycker du att DU är cool nu va? Va? VAAAA?

Postat av: Mimms

ett tips. de = they. dem = them. ;)

2007-11-18 @ 21:57:59
URL: http://mimmslovet.blogg.se
Postat av: Nathalie

hihi, om jag får skyta lite så är jag den enda Nathalie Eres i hela Sverige (A) :D

2007-11-18 @ 22:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback