45 dagar kvar till jul.

Hade ett väldigt givande samtal med Joanna igårkväll som bestod av ett antal skrattanfall, speciellt från min sida och massa skitsnack. Gud vad jag tycker om den kvinnan!

Idag hade jag och nella sovmorgon till tio i ett, väldigt skönt, sedan hade vi en lång och trist historialektion som handlade om medeltiden och folkvandringstiden. Efter detta gick vi hem till mig för att ta på oss ett ex antal tröjor för att kunna dela ut tidningar i stan.
Nu sitter jag här och väntar på att Joanna ska ringa för vi ska käka pizza ikväll och gå på bio! Myspys får jag lov att säga.

Åh just det jag ska träffa Joel nästa vecka!=) Fy fan vad kul!

Nu är det helg och så otroligt underbart det känns!

/Alexandra Ek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback