Valborg!

I söndes spelade jag fotbollsmatch och blev jätte trätt. Därför åkte jag hem till kajsa för att kolla film. Det första jag gör när jag kommer innanför hennes dörr var att tappa en flaska i golvet. Åhh.. typiskt. Jag var nog så trött att jag glömde att jag höll den i handen. Men iallafall, vi kollade på säg att du älskar mig (Hemska film) och lite på the Holiday. Efter att andres ringt och jag somnat kände jag att jag ville hem och sova. Det var liiite läskigt! Att gå hem menar jag.

Måndagen (valborg) började med att Frida skickar ett sms och frågar när bussen går hem till Joanna. SHIT, tänker jag då och märker att bussen gå 15 minuter senare. Snabb som jag är så hinner jag och vi (jag och Frida sitter på bussen till oskarström.
Detr finns två hållplatser som man kan hoppa av vid om man jag till Joanna. Självklart glömmer vi att hoppa av och vi åker då alldelesalldeles för långt. Det var jobbigt att gå men snart var vi framme och skulle spela in film Vi spelade in Troja på ca 20 minuter. Japp du hörde rätt. 20 MINUTER. S¨å snabbt har nog aldrig någon spelat in troja förut.
Jag fick vara sköna Helena, Joanna skulle självklart vara Akilles och Frida fick vara Paris. Oj så duktiga vi var. Det första felet jag gjorde var att ramla av en gunga. Jag tror att Joanna spelade in det. Det kan inte ha varit en vacker syn.

Jaåkte bussen hem och glömde totalt bort (Förlåt) att jag hade fotbollsträning kl 4. Istället pratade jag med nella som sa att jag kunde åka hem till henne. Sagt och gjort. Efter att ha duschat och sånmt var jag hemma hos nella palm. Just då kändes det som om kvällen skulle bli hur kalasig som helst. Hemma hos nella käkade vi men Micas kompisar, det var gott. Efter det fick vi otroligt brottom. Bussen skulle gå om tio minuter och vi hade inte någon läsk. De som har varit  hos nella vet hur extremt långt det är att springa till bussen från henne. och dessutom hinna köpa läsk. det var jobbigt. Men vi hann. =)

På bussen ringde jag Frida som sa att vi skulle hoppa av vid tylösand. Duktiga som vi var så gjorde vi det. Där tänkte vi att vi skulle ta en genväg. Men senare märkte vi att det var en ganska dålig idé. Men det var ett litet äventyr att klkättra runt på stenarna. Kul hade vi iallfall, men vi bestämde oss snart för att gå till de andra. Problemet var bara att vi inte hittade de andra!!!! Dom jävlarna hade dragit därifrån. Då blev jag förbannad. Men det sket jag i.
Vi träffade iallfall oscar och senare hämtade joel oss och körde oss till bäckagård. Det var det sista vi såg av honom. Jag och nella spran ner till grötvik är FAAALK var!:D Men när vi senare kom dit var det inte roligt alls. Hurra vilken kalas dag detta var, tänkte jag och nella. Vi gick därifrån och åkte in till stan.

I stan gick vi på den as dyra toaletten på Donken. 5KR! Det borde vara förbjudet. Men det var akut så vi var tvungna. Utanför skedde ett Mirakel. Vi träffade CHARLIE och han räddade oss ur vår knipa. Räddaren i nöden just då. Vi följde med honom på någon fest ovanför Harrys. Där träffade vi även Krull och Mats och jag lovade att ta bort bilden jag har på honom på bilddagboken om han inte däckade ikväll. Där värmde vi oss!

En stund senare stack jag och plamen till heat. Där vart det skumparty för hela slanten. Nella klagade på att hon blev skummig men jag lovar att hon var skitsnygg tillskillnad från mig. Jag såg nog ut som ett snömonster när jag bokstavligen blivit dränkt i skum. TVÅ gånger! Haha men jag hade kul! Och vi shakade aset längelänge!

Egentligen skulle vi följt med Krull hem, men vi kände att vi höll på att frysa ihjäl i blöta kläder så vi åkte istället hem och sov. Men det blev iallafall en riktigt jävla kul kväll tillslut som jag fick spendera med den mest underbara tjejen som finns.


Kommentarer
Postat av: Daniella

HAHAH fan va kul vi hade :D älskar dig <3

2007-05-02 @ 13:09:22
Postat av: Rasmus

haha låter kul ;D, väldigt hektiskt , men kul ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback