sdgsg

Okej, okej.. Förlåt för att jag är kass på att uppdatera här. Men jag har faktiskt något att skylla på. Jag har ingen dator hemma. Och då är det inte så lätt! Så det så. 
Men för att en viss person ska bli nöjd.. Hrrm, nämner inga namn, så får jag väl göra detta på lektionstid. 
Just nu sitter jag i grafsalen och gör en fotokatalog till mp06! Hel najs är det. Idag har vi ingen matte HURRA! så vi slutar tidigare. 

I helgen ska jag o jessi + några som inte vet om det än gå på Pirates of the Caribbean. (hahah så stavas det nog inte) Det ska bli kul, annars har jag nog inte så mycket för mig. Eller just det, det är morsdag på söndag. Då får man ju grattulera sin moder. Alltså morsdag, vem kom på den dagen... egentligen?

Joanna glömde att skicka vårt naturkunskapsarbete till hennes hotmail så är vi lite körda. Vi ska ha redovisning imorgon och själva arbetet skulle vara inlämnat förra tisdagen. Men men, sånt är livet!

/ BAOM - the one end only

Kommentarer
Postat av: Jessie

Sitter själv på jobbet och bloggar. Då det är tillåtet att göra det på lektionstid också. Korta inlägg iaf ;-)
Jag ska också på Pirates i helgen. Hoppas den är bra bara. Saknar dig! Puss.

Postat av: Tess

Ääääääntligen baom! har varit lite besviken på dig på sista tiden måste jag erkänna

2007-05-23 @ 20:06:37
URL: http://tessjansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback