Chaaar

Har min sista datakunskapslektion nu!! Helt otroligt vad skönt det känns. Doick fick jag bara Vg men aja, får leva med det. Joanna har visat sin power point presentation och Jag Zara Joel och Frida har kollat om vi kunde alla länder och huvudstäder i Europa. JApp, s´å är det.

Sen ska vi ha naturkunskapsredovisning. Det känns mindre bra måste jag säg, men får se hur det går. Dessutom ska vi få reda på vad vi fick på företagsekonomiprovet, vilket nog är det som känns mest Bajs just nu! Annars mår jag kalasbra.

Den 6 juni är vi lediga!
Den 7 juni är det skolavslutning!
Den 8 juni är det studenten!
Den 9 juni bär det iväg till Turkland!
Och sen när jag kommer hem ska vi flytta!:D

Den här sommaren kommer att bli den bästabästabästa sommarn någonsin!
Och sen skadar det ju inte att åka till Danmark och Brönby cup en vecka med de bästa heller!

Alltså, vad betyder Chaaar egentligen? Mimmi hjälp?=)

Kommentarer
Postat av: Mimms

Alltså, char alle ek. enligt oskar var det självklart kumlin som kom på det men jag vet faktiskt inte om jag ska vara helt ärlig. eftersom att hela borås sa det en period så låter det ju lite otroligt, men det skulle inte förvåna mig om det var kumlin alltså. dock är det mycket användbart, eller vad säger du?!

Postat av: Falk

chaaar va användbart det är!

2007-05-24 @ 22:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback