Baaaoom

Japp, idag har vi varit med de nya klasserna. Vi har gått runt i alla parker i stan och gjort lekar för att lära känna varann. Det var jobbigt.. men ja, klassen blir förhoppningsvis bra.
iallafall. I fredes... vaknade jag 08.20. mitt nationella prov i matta började halv nio. PANIK. Ringde mamma som fick kära mig in till skolan, försökte ringa Frtida Joanna och min lärare, men inen svarade. jag fick göra ett prov på tio minuter men det gick typ bra iallafall.
Efter det så hade jag en svenska redovisning och ett företagsekonomiprov som gick bajs. Så nu vet ni det. USCH. skönt det ska bli med sommarlov.

Men aa. Skolan slutade och jag åkte hem och åt och somnade fölr att sedan åka in till stan med en buss som körde i 30km/h. Det var frustrerande. Träffade Joanna och Therese i stan och gick hem till mig och käkade väärldens godaste kebabpizza! MUMMA. Hemma hos mig var vi till halv nio då bussen till Jessica gick. Där var det livat. Otroligt många som man inte tärffat på väldigt länge. Kulkul. Det bästaste var nog att Patrik kom:) Han är en vän.
Emme och jag konstaterade att vi var grymma på att kunna alla låtar som spelades. NOT. Men vi kunde iallafall lite så vi var glada! Efter en rikitgt najs kväll hos jessi så åkte jag och nella till stan och skulle gå hem till henne.
Då hände det. Jag såg en råtta. EN RÅTTA. Fatta stor den var. Helt sjukt äcklig var den. Usch, jag vågade knappt röra mig. En råtta, extremt stor råtta gick nästan framför fötterna på oss. SHeeat. Resten av vägen hem gick jag på mitten av gatan för att verkligen inte bli attakerad.

Melodifestivalen var rikitgt ortoligt jävla kass i lördes, jag tittade på hela, men nu ångrar jag det lite. Liksom hur kan en tjej som sjunger om att vara lesbisk vinna?

I söndes spelade vi match. jag gjorde mål så nu är mamma skyldig mig 50 kr. Det är najs!

Hejhopp

Kommentarer
Postat av: Daniella

haha :D den råttan va lite läskig ja men tänk så många nya råttvänner du får nu när du flyttar in till stan :)

2007-05-16 @ 17:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback