Torsdag

Så vad för intressant har hänt idag?
Jag vaknade och kom i tid till skolan (inte illa för att vara torsdag). Hade datakunskapsprov som jag blev galen på när jag inte kunde räkna ut moms. Sedan hade vi ingen naturkunskap!!!:D HURRAAA!! Det är rikitgt lycka.. att slippa naturkunskapen. Lider med sp som både ska ha a och b.
Jag frida, joanna och rasmus åkte in till stan och käkade baguetter på skånskan. Det var vääldigt gott, men det godaste var nog chockladbollarna som vi fick utav Kims otroligt snälla mor. Tänk vilken tur att ni har mig, som bara genom att finnas gör så att ni får gratis chokladbollar. När vi käkade hade vi en extremt (och då menar jag verkligen en extremt) rolig disskussion om hur vi på bästa sättet skulle rädda Rasmus om han träffade Tobbe. Skrattade så jag höll på att kissa ner mig.
Efter det åkte vi till sannarp, fast jag har ingen aning om varför egentligen. Men det var ju trevligt, för där träffade jag mina söta små vänner KAJSA och VICAN. Kollade på när de åt och åkte tillbaks till skolan. Hade matteprov (svååårt), sen sjöng jag på musiken.  

Eftersom det var folk och kollade på huset idag så fick jag inte åka hem, så därför köpte jag ett par jätte fina bällerinaskor och var lycklig. Blev sedan utslängd från mormor och morfar (på ett snällt sätt). Det visade sig att de skulle iväg, jag har nog världen bästa mormor och morfar. Så istället gick jag hem till min syster och var där tills papi hämtade mig kl 6.

Fick reda på kl 8 att vi hade fotbollsmöte kl 6. Faaan, tänkte jag då, så nu är nog inte Annika så glad på mig.
men men.. och nu ska jag duscha!

Du kankse inte tyckte att det var så intressant, men det är helt och hållet ditt eget fel att du läste det.
Ingen tvingade dig. Det är ett fritt land.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback