Thomas Järvheden

Den 30/3 ska jag och Joanna med glädje gå och kolla på Thomas Järvheden!

Thomas Järvheden: Visste ni att Sverige är tredje bästa landet i världen på att exportera musik.. Jag har börjat jämföra svensk musik med just andra länders musik, och då blir det så väldigt påtagligt. Faan vad bra vi är. T.ex. av den anledningen brukar jag ofta gå på Kinarestaurang. Fast man vet om det innan blir man helt förvånad när man öppnar dörren. Pling, pling, pling pling pling, man bara har dom bara en sträng eller. Och det är inte det att jag är arg på kineserna, men jag tycker att det är intressant. Att år 2004 så finns det uppenbarligen vissa länder som BARA har dålig musik.

 

Thomas Järvheden:
Jag är en fin kille, jag tycker synd om barnen i de här länderna, för jag tycker att det ska vara en mänskilg rättighet att alla ska ha rätt attfå veta att det finns riktigt musik
Men nu går det runt barn i vissa länder som på fullt allvar tror att all musik låter såhär;

SHAAALLLAAAAAAA SHAALLAA.

Pappa, jag kan inte sova, sjung en god natt visa

Okej! SHAAALLAAAAAAA

Tro fan att man vill bli självmordsbombare då, det skulle jag blivit

 

Thomas Järvheden: Om jag blev extremt rik någon gång, då det inte spelar någon roll vad jag gör så skulle jag starta en ny omgång av BigBrother. Självklart skulle det vara massor som sökte, så man väljer ut de 15 mest desperata människorna och stänger in dem i ett hus i 100 dagar och sen i smyg så bara skiter man i att filma dem. Jag tror att det är värre än att döda dem.

image38

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback