my boy lollipop ^^

Idag har det vart en chilldag.
Började med att vi kollade klart på Gandhi filmen i skolan, sedan hade vi svenska där vi kollade på ännu en film som hette Lysistrate. Tillsist fick vi skippa företagsekonomin för att kolla på modevisningen i skolan.
Ojoj vad snygga alla var! Det var kul, jag skämde ut mig genom att halvskrika när musiken plötsligt försvann, och Mimmi och Joanna skrattade. Detta misstaget gjorde jag två gånger sedan vågade jag inte prata mer under resten av visningen.

Ikväll ska jag till Mimms med tjejorna! Det ska bli vääldigt mysigt. Vi ska äta en massa gott så att vi blir väldigt mätta.
En jävla tur att jag skrev detta för nu kom jag på att jag ska köpa dricka till oss alla så nu blev det plötsligt väldigt bråttom.

Chaaaaaaaaaar!! hahahhaha
Tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback