MAT MAT MAT!!!

Min mage mår inte bra. Min mage gör ont. Min mage  är HUNGRIG!!!! och jag tror att jag snart avlider.
Har haft foto i 2 timmar och 16 minuter nu och det suger. Har suttit framför datorn och försökt fixat till mina bilder i PhotoShop men det blir as kasst. Så kul har jag! Hipp hipp hurra!

Någon vi ska Hurra för idag är Mimmi Löfström. Hon fyller hela 16 år idag!!!:D:D GRATTIS!
om 6 dagar fyller jag 17! Det känns inte så kul att fylla just 17. det hjänder ju inget speciellt då, man längtar mest bara tills 18-årsdagen!
Men iallafall. Grattis till mig i förskott!

nu är det hela 39 minuter kvar tills vi slutar. Då ska vi äta.. ärtsoppa och pannkakor.

jag kommer inte på något bra tema till mina bilder så det är vad jag tänker på nu. Rasmus har nu fixat en blogg och heter popcornrasmus (Joannas påhitt) men tycker att det låter rätt bra. Frida kom nyss in genom dörren, hon har fotat sina kusiner idag. Joanna den tönten sitter och skriver på fenixordern eller nån sida som har med Harry Potter att göra! (ahh nörd) Men jag tycker om henne ändå.

Ikväll ska jag träna.. eller jag vet inte.. har ju stukat foten igen, vilket suger hårt. Men ska iallafall vara med på styrketräningen, vilken kan behövas eftersom jag inte har några armmuskler överhuvudtaget. På lördag så ska vi bowla och käka pizza (Yummy) med fotbollen vilken ska bli myspys.
Annika har tydligen övat inför bowlingen för att hon ska vinna över mig. Hon tror att jag är grym. Det var jag också.. förra året.. nu kan jag inte säga att jag gör det. Spelade mot pappa och Danne på lovet och det gick åt helvete. kom sist. Men men.

11.41
Nu skrattar mina vänner åt mig för att jag inte hört vad de har sagt. Kul att man kan glädja någon!

Men hur tror du det känns för mig då när du börjar gråta när jag är ledsen?!
Aaaaah... Love Boogie! hahah, vi kollade på den när vi gick i nian, fy va kul den var! xD


nu börjar ni nog bli uttråkade av att läsa detta så bäst jag slutar.

image24
Jag borde ha förstått då när du tittade bort
Att allting har ett slut
Att allt det vackra är kort
Nu sitter jag och fryser på en regnig perrong
Och här kommer alla känslorna på en och samma gång


Kommentarer
Postat av: Rasmus

Grattis Mimmi ;D, jadu me tanke på hur min blogg ser ut kan man verkligen inte tro att joanna har gjort den 8-). förresten du kan ju inte va me fotbollslaget på lördag, då ska väll zara ha fest? :O de går ju inte ihop? -.-

Postat av: Joanna

Bara för att jag är klar med mina bilder behöver inte du attackera min Harry Potter fanati.
Och pallara dig hit till datakunskapen nu! Även om du har 40 graders feber kan du inte svika mig på en torsdag! Det är ju kakdag!

2007-03-08 @ 08:04:02
URL: http://duncaalf.blogg.se
Postat av: Mats

Shit, måste du skriva så mycket? :S Orkar knappt läsa första stycket. Du borde korta ner det lite asså.

Grattis Mimmi... Öööh. Med vänliga hälsningar/ Mats aka Matzi.

2007-03-08 @ 12:05:27
URL: http://myshit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback