Kalasdag

Igår.. var en livad dag!
Vaknade vid åtta och åkte med mamma till Leones marknad, där vi sålde massa gammal skit till många tanter. Där var jag tills halv två då morfar körde mig ut till friskis där spinning i en timme väntade. Gaah vad jobbigt det var, men dock så roligt.
Duschade och chillade fram till klockan 5 då vi skulle bowla med laget. HAHA.. det första Annika gör är att kasta klotet på en högtalere så den flyttar sig en meter. Hjälp, vad vi skrattade. Trots det så vann hon, men jag kom tvåa. Hejja mig! Efter käkade vi pizza och det var gott.

Igår kväll hade Zara fest! Det var väldigt roligt (när vi äntligen fick fram lite bra musik). Jag och Joanna slet som djur för att hitta något att dansa till. Jag tänker utsé mig och Joanna till kvällen DancingQueens. För det var tamigfan vi som ägde dansgolvet. Vid elva tiden blev vi utslängda av zaras granne:( men vi gick istället i regnet hela vägen till Oscar i kärleken. Kallt och blött var det och jag och Joaannie kom fram till att vi är lyckliga som har funnit varandra. Vi har exakt samma humor. Vi tycker jävligt lika. Och vi förstår varandra helt läskigt bra! Men de é kalas. Tog bussen till stan och träffade först Jimmy och Felix! de hade tydligen käkat korv. Felix gick med glädje runt och visade upp sin pokal som han vunnit i "Taikuando" eller nått. Grattis till dig!=)
Tre minuter efter de gått, ser jag en kille som är läskigt lik Mats, två sekunder senare insér jag att det är han, Krull och Joans som kommer gående. Jag blev glad, eftersom jag inte träffat dem på länge. Följer dem till kebabkungen och inom den närmsta timmen, så har jag asgarvat åt Mats, suttit i en liten tvättstuga och folk har töntat sig på bussen
Tog bussen hem kvart i tre och väl hemma kunde jag inte somna.

Idag tränade jag mellan 10 och 12. eller tränade och tränade, hade ont i foten så det sket sig. Satt och pratade med Pauline i bilen istället som också skadat foten. Hade vart kul om hon och Johanna började!=)

Nu.. tänkte jag gå ner till stranden. Kanske, om jag pallar, får se!

// Tjing tingeling

Kommentarer
Postat av: Rasmus

HAh ni slet för "bra" musik ni får lära er att adaptera er för min smak haha :p nejj men får väll ta lite mer "dans" musik nästa gång ;)

Postat av: baaaaaaaaaom

det tråkiga med den här kvällen var att Jonas inte kommer ihåg att han träffade mig, det enda han kunde minnas var ett vitt ljus. Stackars killen!

2007-04-26 @ 08:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback