jävla rättssystem

(Följande inlägg är skrivet igår.)

Usch och fy säger jag bara. Usch och fy faan vilken film jag såg nyss. Säg att du älskar mig, är ta mig fan den värsta filmen jag har sett. Ah, vet knappt vad man ska skriva, är helt stum. Fattar inte hur folk kan vara så dumma i huvudet, men det är ju sant. Sorgligt men sant. I hela världen är det tjejer som blir våldtagna (hemska tanke) bara för att det finns så jävligt många killar som är så jävla överkåta. Ahh för faan behärska er.
I rättegången så frågade advokaten vad Fatou (tjejen som blivit våldtagen) vad hon hade för kläder på sig då det hände. SPELA ROLL!!! låt oss tjejer klä oss i vad faan vi vill. Bara för att vi har ett linne och en kort kjol på oss så behöver det väl inte betyda "Hej kom och ta mig".
Hatar att det är så många som kommer undan genom detta. Jävla dåligt rättssystem.

Och där har jag fått ut lite utan mina aggressioner.

Något som jag också "hatar" är KOKLOCKOR!!!!!! Ett instrument. Troligen världens lättaste. OCh denna jävla koklockan har jag suttit och slått på i en och en halv timme idag. Ja, helt rätt, ännu en av många ur tråkiga musiklektioner. Folk borde förstå mig när jag inte alltid går på musiken. Den här lektionen tog fan priset. Min lärare tycker inte om mig och tycker att jag är as kass, därför ger han mig en koklocka. En koklocka är precis vad det låter som, sånna som kor har runt halsen. en och en halv timme. Jag är faktiskt inte kass, jag är duktig jag kan spela kung av sand på gitarr! Just det just det just det!!!!!

Johan glans känd från TV!
Publiken: Öh nej?!


(Detta är skrivet idag)

Idag ska jag och Joanna gå på bio, Se upp för dårarna!xD

Inne: Helgen
Ute: Koklockor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback