Friends forever right?

image26
bilden är kaaaass


As we go on, we remember
All the times we had together
And as our lives change,
Come whatever
We will still be, friends forever


Saknar min förra klass. Tänk vad kul vi hade tillsammans. Alla roliga saker vi gjorde. Speciellt Polen resan, Branäs resan, alla Lisebergs resorna. Alla gånger jag och Mimmi sprang till bussen som galningar, när vican välte skåpen, när jessi fick mjölk i hela ansiktet, när jag gick in i en lycktstolpe (aj), snöbollskriget med lärarna, gungbrädan, åka pulka i isbacken. alla tjejmiddagar var och varannan vecka, teknikredovisningen, Ingegerd och Thorwald, ön, den misslyckade musikläraren (inte för att jag saknar honom), alla filmkvällar, allt allt ALLT saknar jag. Inte för att jag inte tycker om min nuvarande klass, för det gör jag, men jag saknar det gamla. Allt folk, alla roliga kommentarer. Ahh det går inte beskriva hur Jävla kul vi hade! Ni kommer aldrig hamna i en sån underbar klass som vi hade, så sluta dröm.

Kommentarer
Postat av: Falk

eeeeeeeeeeek jag saknar det också. fruktansvärt mycket! vi var bäst. vi ÄR bäst! <3

Postat av: Julie

Jag har blandade känslor för det där. Visst saknar jag det väldigt mycket. Det var nog nästan bättre än nu. När alla kände varann sådär. Samtidigt.. så saknar jag det inte alls.

2007-03-09 @ 17:01:02
URL: http://pippigoesmetal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback