Fredag

Igår alla människor... var jag på Thomas Järvheden (vet inte hur många gånger jag sagt det nu) men han var iallafall jäävligt bra.
Där satt vi på Teatern och blev underhållna i ca två timmar av Sverigen skönaste ståuppare. När det var slut så skulle jag och Joanna köpe en varsin cd av honom och det var här det började bli lite väl pinsamt

Jag: Tja! öh, jag vill ha en skiva!
Thomas: Nej, men vet du vad. Det förstod jag när du kom hit.
Sådär, då vill jag ha 150 kr av dig.
(jag ger honom två hundra kr)
Thomas: Aj, fan jag har ingen växel.ska kolla om jag kan få tag i det.
Jag: Men om jag ska betala hennes också då?
Thomas: Men vad smart, de märks att du gått i skolan.
Joanna: Ja, vad smart du är!
(Alla fattar att jag ska betala 300 kr.. utom jag. Jag sträcker fram 400 kr.)
Gitarristen: Haha, hon tänkte ge dig 400 kr. Hon måste nog ha hoppat av skolan.
Jag: hehe (pinsamt skratt) Tack.

Efter det så åkte jag hem till Ph som hade fest. Där var det inte alltför livat, men kul var att träffa folket.
Speciellt min vän Charlie som jag inte träffat på väääldigt länge.
Eftersom Mats tycker att min blogg är kul att läsa så kan jag låtsas att jag tyckte att det var roligt att träffa honom också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback