Fredag

image27
Idag försov jag mig..  usch och fy vad skönt det var. Kom till skolan och fick till min fasa höra att Intern TVn var inställd (jag som hade längtat hela veckan).
Skämde ut mig i matsalen idag också.. hoppas ingen såg. Riktigt trögt var det iallafall.
På gympan spelade vi "fotboll" med en boll som såg ut so en ballong som flög härs och tvärs genom salen så fort man råka nudda den. Inte kul alls.
PÅ bussen hem träffade jag min vän Sandqvist som jag inte sett på länge. Trevligttrevligt. Tråkigt att man inte träffar sin gamla klass alltför ofta.
Resten av dagen ( halvtimme?) spenderade jag med att klippa av mina byxor. As balla blev dem, tycker jag.
Ska troligtvis bara vara hemma idag, Fullt upp hela dagen imon. Men det ska bli så kuuuul!
image28
image29






You rolypoly
All over town
But you come on back to me
When things are down
Love like a man
Love all you can




Kommentarer
Postat av: Joanna

Haha, fan vad snygg du är! Ska du kanske ha det på dig imorgon? Och bara för att vi ägde er på handboll/ballongboll/innebandy ska du inte klaga på idrotten :P

Postat av: Anonym

Snygga dom blev :D DU är snygg! ;) grr <3

2007-03-09 @ 21:22:25
Postat av: Daniella

//daniella

2007-03-09 @ 21:22:58
Postat av: frida

grr alexandra ek, snygg du är (L)

2007-03-12 @ 13:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback