Födelsedag

Idag vaknade jag upp och trodde att jag försovit mig (himmel vad ljust det är ute). Så var inte fallet utan jag kom till skolan i precis lagom tid. Där möttes jag av en glad Joanna som hade skrivit ett väldigt fint födelsedagskort till mig från henne och Frida. De sa att jag skulle få en chockladboll (mumms) och en hemlig upplevelse... vad detta är har jag inte en aning om, men ska bli kul att få reda på.
Sedan har jag varit på Hallandsposten, badhuset och haft tråkiga lektioner i skolan, inte så mycket att skryta med.

Så vad har jag då fått den här speciella dagen?
 * Jeans shorts =)
* 4 tröjor =)
 * En KAMEREA =)
* 1300 kr =)
 * presentkort på sf bio =)



image37image35image36
Sjutton långa år har min kära familj nu fått stå ut med mig.
Tack för att ni finns!
Älskar er

Kommentarer
Postat av: syster

Bara en liten börda =) Älskar dig också SkruttFia. Köp nu ett par lurar till mobilen så blir jag nöjd. puss!

Postat av: frida

gumman du är ganska nyfiken på vad din hemliga upplevelse är va :P hehe

2007-03-14 @ 10:44:07
Postat av: Joanna

GRATTIS!!! ...igen :D
Haha, hoppas att vi får stå ut med dig lika länge ;)

2007-03-14 @ 12:05:03
URL: http://duncaalf.blogg.se
Postat av: Falk

Tredje gången gillt nu..grattis igen :D haha :)

2007-03-14 @ 14:46:35
URL: http://flk.blogg.se/
Postat av: Daniella

GRATTIS igen till en underbar kompis! :D

2007-03-14 @ 19:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback