EK is the shit

Jag är känd som ek. Alle ek, Alexandra ek, Alex ek eller bara ek. Kommer ihåg att det var Jörgen som började kalla mig just Alexandra ek (förra fotbollstränaren) sedan blev det så att alla skulle göra det. Ioförsig så heter jag ju det, men till hur många säger du hela den personens namn? Inte till många, bara till mig?
Japp, så jag är alltså känd som ek. Mest av allt alle ek. Mimmi sa till mig att hon hade sagt Alexandra när hon pratade om mig. Tydligen hade hennes kompis skällt på henne och sagt att jag faktikst heter alle ek. Men det är ju treeevligt.

Det är ballt att heta EK!
image32

Kommentarer
Postat av: Rasmus

hahah fan va ball man kan vara då :P, bara för att göra de jobbigt får vi väll kalla dig "trädet" istället då? ;D haha

Postat av: Joanna

Haha, trädet Alexandra. Snarare sagt fröet :P Mohahaha :P Oohoooooo. *spökljud* Hahahaha, snygging :D

2007-03-11 @ 00:24:24
URL: http://duncaalf.blogg.se
Postat av: Julie

För att skryta. Min pappa är bäst >_< hahaha!

2007-03-11 @ 13:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback