Doktorn, badhuset och god glass!

Idag har jag vart hos doktorn och det gick lika bra som vanligt. Alltså inte alls bra, så ska dit igen om en månad. Men jag klagar inte, slipper musiklektionen då så jag är bara glad!

Solen sken ute idag också, så därför satt vi ute och räknade matte och disskuterade Gandhi på engelskan.
Något som TYDLIGEN Joanna och Frida tyckte var VÄLDIGT roligt. Det är nämligen så att en fråga var om vad Gandhi gjorde för viktigt typ. Så sa jag "Han gjorde salt" för det gjorde han i filmen och det var de jag kom ihåg från filmen.
Kul man kan ha åt detta. "han gjorde salt" "det var jobbigt att göra salt" bla blabla blablabla osv. Det var våra svar på 16 frågor.

Har varit på badhuset också och simmat med skolan. Simmade 1000 meter med Joanna. Efter 20 längder hände något med oss och vi började bokstavligen att asgarva. Joanna försökte få kontakt med mig ca 5 gånger och jag hörde inte för att öronen var under vattnet. Hon blev trött på mig och jag sa att jag inte hörde för att jag hade vatten under öronen.
Jag märkte att min mening blev helt  fel så jag började skratta, men försökte ändå simma vidare. 5 meter senare säger jag " ja, det var inte jag som sköt Palme" (Johan Glans) och Joanna knäcker sig totalt, vilket jag ser väldigt roande och snart har jag ont i magen av allt skrattande.

Efter badhuset träffade jag Nella Palm. Hon är en riktigt vän den tjejen. Fick min lite försenade födelsedagspresent av henne och jag bleev vääldigt glad. Paketet bestod av ett finfint halsband, ett finfinf läppglans och ett finfint hårband. Istan käkade vi glass med tuttifruttiströssel på. Det SKA vara tuttifruttiströssel, så är det bara.
Åkte hem med bussen för att sedan ha sån jäkla skoskav att jag fick gå barfota från busshållsplatsen och hem.
Men nu är jag hemma och måste plugga på Naturkunskapen.

Imorgon har vi ingen svenska lektion, så därför slutar vi klockan 12!
Jag är så lycklig, jag är så lycklig.


Rasmus när han ser att vi svarar på mediekunskapsfrågorna:
Helvete... ni får ju fram svaren:S

Kommentarer
Postat av: Mats Bengtsson

Jag vill simma med dig någon gång. xD Låter kul asså.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback