BRUMBRUM

image21 

Teknikredovisningen i nian säger jag bara. Det är vad bliden ovan påminner mig om.
Jag och min vän Mimmi var nära på att få ig i teknik bara för den här redovisningen.
Tur var väl att vi hade en vikarie när vi framförde det vi hade tagit reda på om mopeder. 
Han tittade på oss som om vi var utomjordingar eller något, alla andra skrattade, inklusive jag och mimmi som höll på att garva sönder när vi visade våra ur snygga målade mopeder.
Ungefär såhär lät det;
"Den har ett säte man kan sitta på, ett styre som man styr på och en gas som man gasar med"

20 gången vi sa att det fanns vissa likheter med cyklar lät det såhär:
Bengtsson: MEN NI HAR SAGT ATT DEN SER UT SOM EN CYKEL!!

Pinsamt? Finns inga ord att beskriva med! 
Kul? Skrattade så jag grät!

Kommentarer
Postat av: Mimms

Det där vara bara SÅ sjukt! haha (Y)

2007-03-06 @ 20:51:34
Postat av: Falk

hahaha kommer aldrig glömma den :) men en fråga..styr du på styret? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback