Banan

Fick nyss reda på att jag fick MVG i Radiokursen!!! MOHAHA.. mitt första MVG! xD LYCKA!

Just nu sitter jag i grafsalen och har graf. Kanske inte så svårt att förstå men så är det. 
I helgen har jag soolat! det är soligt ute och det är varmt och skönt. Äntligen är sommarn påväg och alla är glada.
Jag köpte även skor igår och dem är vääldigt fina. Två st, eller mamma köpte ett par men får låna dem när jag vill. 
Något som var kul i helgen var att köra jag och jessi körde moped till Mimmi. Jessi körde före mig i 35km/h. Jag förstod inte varför och för stunden ville jag mest döda henne. Inte på riktigt, men just då kändes det så. När vi efter en lång väg så kom vi fram till Mimms vackra hus och jag frågade min vän B*gen varför hon körde så sakta. 
- Jag trodde att det var en civilpolis efter som skulle stanna oss. Jag blev fan skiit rädd!
Jag garvade sönder.


Efter en jävla diskussion mellan Frida och Joanna om vilken buss vi skulle ta hem kom vi in till stan. Jag gick tre meter framför dem, för att slippa höra och slippa skämmas för dem.
Väl inne i stan tänkte jag köpa hörlurar till min telefon men nejnejnej, självklart har de inte kommit än. BLÄH!
Sen skulle vi käka glass, vilket var svårt att bestämma sig för var vi skulle köpa den. Det blev på Donken. Väl där så visste vi inte längre vart vi skulle ha. Glas, cola, McFlurry m.m. Men det blev en GOOD glass med colasås tillsist! MUMMA!

Nu ska jag plugga. Har naturkunskapsprov på torsdag. Min lärare sa att det skulle bli ett lätt prov och tittade menande på mig. Snällt att hon tänker på mig.. Ska försöka få bättre på detta än det förra, annars kommer hon tycka om mig ännu mindre.

Idag är det Prison Break och 24! Min favoritdag när det gäller tvprogram. Joanna har blivit helt kär i Proson Break som hon fått låna av sin otroligt snälla vän. Mig då alltså! Tänka sig vilken snäll vän hon har.

Just det plugga var det. Usch.

Inne: SOLEN
Ute: Naturkunskap :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback