BAAAAAOM

Idag fyller en väldigt speciell söt vän år! Grattis Jessi! Hurraa, hurra! *tuttut**applåder*

Idag är det fredag. Så är det.

Idag efter skolan så gick jag till biblioteket och skulle läsa min bok för om jag åkt hem så hade jag inte gjorde det. Efter att ha läst hela 11 sidor blev jag trött, somnade och vaknade med ett jävla ryck. Höll på att flyga i taket så rädd jag blev. Efter det var jag pigg och läste hela 20 sidor till och åkte hem.

Idag fick jag ett nytt smeknamn av Therese. BAAAOM, eller nått. Betyder tydligen träd på tyska. Varför kallar hon mig då träd på tyska?
Efter som jag heter Ek i efternamn, har jag alltid blivit kallad det. För någon vecka sen kom nån dum jävel (Rasmus) på att "jaa, vi kallar henne trädet". Detta har tydligen spridits sig och nu är det BAAAOM som gäller. Jag förstod ingenting när Therese tittade på mig och skrek detta över hela skolgården.

Idag (eller igår) skadade Frida tån, så hon var inte i skolan IDAG. Stackare:(

Idag åker mimmi till österrike och jag är avundsjuk.

Idag ska jag och Kalven gå på Thomas Järvheden!

Kommentarer
Postat av: Tess

Hahaha, BAAAAAOM! Måste säga att jag var riktigt fyndig där ;) haha

Postat av: Tess

Hahaha, BAAAAAOM! Måste säga att jag var riktigt fyndig där ;) haha

2007-04-01 @ 21:38:21
URL: http://tessjansson.blogg.se
Postat av: Tess

Hahaha, BAAAAAOM! Måste säga att jag var riktigt fyndig där ;) haha

2007-04-01 @ 21:38:59
URL: http://tessjansson.blogg.se
Postat av: Tess

Vrf kom mitt inlägg TRE gånger?

2007-04-13 @ 22:24:25
URL: http://tessjansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback