shup

"In any other world
You could tell the difference
"


Falk kommer hit snart, det är ju treevligt. Treevligt att alla vill komma och kolla vart jag bor nuförtiden.

Therese kommentar när hon kom in på toaletten var: " DET SER JU UT SOM ETT HOTELL!"
Joannas var: NEej, ni kan inte sätta upp ett parasoll på terassen, då kommer det ju se ännu mer ut som ett hotell."

Jag bor inte på något hotell, bara så ni vet.

MImms kommer hit ikväll och vi ska se på Svensson Svensson the movie. Den är riktigt kul, ni som inte vet.

Jag har en väska här som inte är min.. och imon ska jag börja jobba. Suck.. men det är iallafall pengar!



"
So I smiled and tried to mean it
To let myself let go
Cause it?s all in the hands of a bitter, bitter man
Say goodbye
To the world you thought you lived in
"

image49

Kommentarer
Postat av: Joanna

JAG VILL OCKSÅ SE PÅ SVENSSON SVENSSON THE MOVIE!!!
Grrr, jag kommer sakna dig när jag är i England, förlåt att jag glömde att ringa. Men packa är en business man ska ta på allvar ;P Ring mig ikväll? (a)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback