hejduhejdu

Igår åkte jag nella och falk till frösakull för att käka pizza med boråsarna innan dom skulle hem till sin stad igen. Det var trevligt. Oscar var pilot och jonas var astronout. Jag vet att det inte är sant.

Något som också var trevligt var att Patrik också skulle till frösakull, dock inte för att käka pizza med oss, utan för att vara barnvakt åt sina kusiner.
Vi följde honom ner till sommarstugan och hans käft gick lika bra som vanligt. =)

J: Okej.. om jag någonsin skulle dricka 14 liter vatten...
F: så ska du inte träna yoga efteråt.
P: Nej, för då dör du.

Vi gick också förbi en bil som hette Hex. Kul.

Så.. vänner fiender och gemenskaper, vad har vi lärt oss idag? Drick aldrig 14 liter vatten och träna yoga efter det kan va FARLIGT


På lördag är det after beach med duo jag. Jag och nella ska dit, nån som är på? och den 4 juli åker vi till malmö.

Kommentarer
Postat av: Daniella

wiiiee

2007-06-25 @ 13:59:58
Postat av: Oskar

OKej.. känner bara att jag måste reda ut saker och ting, Jag är pilot, visst på hobbynivå, men pilot är jag.. sedan har vi jonas, han är inte astronout utan rymdforskare.. har är ofta ute på längre resor.. senast var han på solen och försökte hitta några levande varelser..
Yes!! så är det rätt..!!;)

2007-06-25 @ 18:00:40
Postat av: Alexandra

fan vilken go bränna han måste ha haft efter den resan!=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback