Baaaom is back

Visste du till exempel att katten Gustav har en lillebror!
Tack mimms, den kommentaren förgyllde hela min dag!

Mohahah, hemma från Turkiet nu, kom hem igår natt och somnade bums! gottigooott att få sova i sin egna säng.
Vaknade idag och började packa och packa upp. Packat upp kläderna som vart utomlands och packat ner allt som ska flyttas. Japp du hlrde rätt, snart så är det flyttdags. Imorgon eller möjligtvis på tisdag.
Halmstad city here I come.

Ska spela fotbollsmatch senare också, ska bli kul. Alldeles förlängesen jag sparkade på en boll. (fruktansvärt jobbig tid) dessutom så får jag träffa alla som jag har saknat mkt mkt mkt! kul kul.

Eller ja (nej) inte alla... JOANNNAAAA o NELLAA PAAAALM o FRIIIDA!!!! Jag måste träffa er snart.

nu ska jag äta PanPizza, nyttigt och bra innan fotbollsmatch (not)

Hoppas ni är nöjda nu THERESE MIMMI NELLA FALK ;)
särskilt Therese.  *fnys

Kommentarer
Postat av: Tess

BAAAOM is back on track - LYCKA

Postat av: Mimms

nemos problemos! vi måste se den filmen tillsammans snart alle ek. jag garvar bara jag tänker på det..

2007-06-23 @ 19:08:58
URL: http://mimmslovet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback