Tisdag

Eftersom jag inte behövde jobba idag så begav jag mig till Ullared och GeKås med, mamma, moster Cina och Anna-Lena. Det har varit en rolig dag.. om man bortser att vi åkte kl 8. ÅTTA!!!
Bilresan dit var som en vanlig bilresa. Att bestämma parkeringsplats var däremot en historia för sig, men tillslut hittade vi en finfin plats så långt bort vi kunde komma.  ( Notera att det fanns väldigt många lediga platser vid den tidpunkten. )

Så jag har varit i Ullared idag. Jag fick två riktigt snygga tröjor för 80 kr. ; ) (fynd!!!) Sen köpte jag lite saker till rummet, eller ja, dem fick jag av min snälla mor.

Kom hem och har inte gjort alltför mycket. Usch, jag måste aktivera mig nu, har ju Sommarlov. Om det bara kunde bli lite fint väder.
Kollade på Allsång på Skansen innan. Per Gessle var där och sjöng och på tal om det så har jag blivit galen i hans nya låt    "Jag skulle vilja tänka en under bar tanke" Sååå bra! (Y)


Kommentarer
Postat av: Jess

Jag vet! Den låten är underbar. Den bästa på hans nya skiva, som jag förövrigt fått av min snälla pojkvän =)
Att vara i Ullared med de tre musketörerna låter som en upplevelse i sig, man vet aldrig vad som kan hända helt enkelt.
Puss Hej!

2007-07-05 @ 16:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback