LULLOOV

Första dagen på lovet och det känns sååå bra!
Vaknade imorse, kollade på film, tog en låång dusch för att sedan gå till mormor och morfar och fika. Mysigt! Så fort jag kom innanför dörren tog mormor mina skor och gick över till skomakaren och vips så var dem borta. Hade inte så mycket att säga till om där.

Nu sitter jag här och segar, blir en mys kväll men mami ikväll, vi ska sätta upp julgranen lite sånt.

Igår var det julfest med fotbollen, haha det var roligt. Vi hade köpt varsin julklapp för 25 kr och så skulle man skriva ett rim på dem,självklart glömde jag att skriva ett rim, men smart som man är kom man på ett väldigt bra rim i huvudet. Mindre smart som man är så glömmer man bort rimmen när det väl är dags. Men jag försökte, det gjorde jag, och alla skrattade. Speciellt Annika och falk. förresten så var det falk som fick min present. Dem bestod av ett par strumpor i stl. 41-46 där det stod Makning Bacon med två grisar som sätter på varandra. Även detta tyckte speciellt falk och ankan var otroligt roligt! Kul att man kan glädja andra.

Imorgon kommer Jessi och Tobbe HEEEM och jag längtaaar :D:D:D

/Alexandra .

Kommentarer
Postat av: falk

haha det var kul och dom var fina :D

2007-12-21 @ 18:15:29
Postat av: Mimms

jag tycker också att det är kul med lullov

Postat av: Mimms

UPPDATERING TACK

2007-12-29 @ 22:10:18
URL: http://mimmslovet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback