körlektion

Idag har jag haft min första riktigta körlektion! Höhö. Jag är en riktigt naturbegåvning, finns inte så mycket mer att säg, det är bara så det är!
Nej men det gick helt seriöst riktigt bra och kul var det med. Jag och falk började också med teorin idag, det var kanske inte riktiigt lika kul..
Annars slutade jag vid tolv idag, han med både en mdk redovisning med ZAN och ett matteprov som otroligt nog kändes helt okej. Nog ska man få G denna gång iallafall.

Igår tränade jag och allt jag kan säg var att ingenting gick som det skulle, men det gjorde det inte för vissa andra heller, så det var en väldigt rolig och givande träning. =)

imorgon kommer det gäster hit och jag kanske måste plugga till grafprovet på onsdag, onsdag sista träningen innan vi alla ska trycka i oss massa goood julmat och gott julgodis, lär nog bli rätt hårt. Torsdag julfest med laget (Jag LÄNGTAAAR!), fredag looov, klä julgranen sen vet jag inte, lördag kommer min älsklingssyster och tobbe hem och det längtar jag också mycket mycket till. På söndag blir det mys med julbak och allt med kusinerna förhoppningsvis och på måndag är det JULAFTON!

Så nu vet ni vad jag har framför mig.

förresten så kan jag meddela er som vet att jag inte är en hejjare på att baka, jag bakade kanelbullar i lördags som blev vääldigt goda. De ni =O)

/Alexandra .

Kommentarer
Postat av: Joanna

Jag är stolt över dig vän, var har du planerat in mig någonstans? ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback