Kladdkaka

Igår hände det! För första gången på väldigt väldigt länge... jag tror faktikst aldrig det har hänt. Inte sedan hemkunskapen för fyra år sedan. Jag skulle baka, Kladdkaka. Fy fan vad gott tänkte falk, Oscar tänkte fy fan vad äckligt det ser ut, Olle sa OJ. Jag sa ÄT!!!
Falk tyckte iallafall att det var gott, eller så bara sa hon det för att vara snäll, jag blev iallafall glad.
Zara brukar tjata om att hennes kladdkaka aldrig blir kladdig, hon får gärna byta med mig!
Nella sa att hon inte var förvånad över att min kladdkaka blev misslyckad.

Tack för den sa jag och levde vidare!

Jag hade iallafall en väldigt rolig kväll igår! Min kära bror kunde tyvärr inte sova..  Och förresten så skulle Amanda vunnit idol!

/Alexandra .


Kommentarer
Postat av: falk

haha, den var god eken. lite, lite för kladdig bara ;) och jag hade en väldigt rolig kväll! tack för den!

2007-12-08 @ 16:31:53
Postat av: Mimms

go marie!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback