Hej?

Okej..  anledningen till varför jag inte har skrivit något den senaste tiden är att jag har varit väldigt upptagen. Eller så kanske jag inte har känt för att skriva, vem vet.
Men eftersom kommentarer som "UPPDATERING TACK" börjar synas så kände jag nu att det var dags.

kan börja med att min jul har varit Heelt underbar! Kalle Anka, julmat, världens bästa släkt och massa paket. Jag älskar att öppna julklappar och jag älskar att ge bort julklappar. Jag älskar julaftonen och kommer alltid att göra det.

Jag har haft en jätte bra vecka.. kollat på prison break säsong 2 de senaste dagarna, vart i stan, spelat miss fotboll som jag egentligen borde vunnit ;) mellandagsrea, träffat släkt och vänner..

näää... alltså jag pallar inte!

/Alexandra .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback