Friday

Hejsvejs! idag hade vi vår sista organisation och ledarskaps lektion och gissa vad jag får för slutbetyg? MVG! Fy fan vad bra det känns!

sitter nu i multimediasalen och fördriver tiden med att ta fulebilder med Photo Booth. Helt otroligt vad kul man kan tycka att det är. Vet inte hur många bilder vi har tagit nu.
Lätt roligast var igår på fotolektionen, jag och vivs satt på ena sidan och asgarvade åt bilderna på mig och Elina satt och grät av skratt åt sina bilder. Mycket som roar oss grafelever till tusen!

Ikväll kommer troligtvis frida hem till mig. Ska kolla film och ha det allmänt mysigt. Sen blir det nog till att ta det väldigt lugnt i helgen, jag är trööööött!!!

Hej

/Alexandra .

Kommentarer
Postat av: Jess

För Alle är bäst på ledarskap ;) Grymt jobbat bruden! Om en vecka ses vi, längtar...Puss!

2007-12-14 @ 14:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback