Förlovade!!

Jag blev helt uppspelt när jag fick se det. Mamma kom hem och frågade om jag hade sett i tidningen. Jag bara ööh? nej?
Men där stod det, FÖRLOVADE Jessica Ek och Tobias Johansson 1/12 2007
Aaahh, jag blir så glad att jag inte vet vad jag ska ta vägen! Min älsklings syster har förlovat sig!

Mamma fick dessutom reda på det av mormor imorse eftersom hon var den enda som läst tidningen ordentligt, sedan ringde hon nog runt till hela släkten. Hahah, jag tycker om min mormor!

Jag är så OTROLIGT glad för eran skull! Ni är som gjorda för varann!


Så... nu när jag berättat om denna stora nyhet så ska jag berätta vad jag gjort den senaste tiden.
Jag kan börja med att det var helt galet otroligt jäkla skämmigt att gå hem från Kajsa i lördagskväll utklädd som tingeling. Helt seriöst, alla som såg mig kollade snett... det var så hemskt att jag ringde och berättade hur mycket jag skämdes. Känner att dethär med att skämma ut sig börjar bli en vana, snart bryr jag mig inte längre. 
Hos Kajsa var det iallafall en riktigt tjejkväll, men en jädrans massa mat och lekar. Lätt bäst var ju när jag jessi, kicki och hanna skulle leka med ord. Vi visste att ordet skulle börja på G och sluta på P och att det var ett djur. Det enda vi kom på var att det skulle stå GIRP. GIRP liksom det fattar väl vem som helst. Men själv 

/Alexandra .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback