...

Nu förstår ju självklart inte lilla jag varför mitt förra blogginlägg slutade mitti alltihopa. Mitt i ett ord till och med.
Men om jag då ska avsluta detta så gör vi såhär

...självklart så skulle det stå GRIP! hahaha.

eller nått sånt.

har gått i stan med Zara och Frida en stund idag också, dessutom så hade jag och Zaramahara väldigt roligt på samhällslektionen idag. Jag säger som så att jag är avundsjuk på er multimedia elever som fått webcam i era daorer som förövrligt är stora som berg. Grafdatorerna är tinytiny nu och inte alls lika roliga! haha.. Det blev iallafalll många mongobilder borta i vårt hörn idag.

Får ta och ta tag i pluggen nu, kom på att vi ska läsa "hur man botar en fanatiker" tills imogon. Den är faktikst rätt bra,

/Alexandra .

Chris Daughtry - Over you och Home ♥

Kommentarer
Postat av: Mes

du anar inte hur många gånger jag kollat på den meningen och försökt få ihop den..

2007-12-05 @ 09:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback