Torsdag idag

Hela dagen har jag gått runt och trott att det är onsdag. Frida har flera gånger frågar vad jag ska göra imonkväll och varje gång har hon fått äsga att det är fredag imon.
Troligtvis skulle det bli till att kolla film med lite folk eller nått annat mys.
Har haft graf idag igen på morgonen. 4 timmar eller nått.. alldeles för länge, men de é rätt lugnt. Har gjort klart min folder om mig själv dessutom. Vivi har knappt börjar, hon satt och ritade bananer på datorn hela lektionen. Fråga mig inte varför.

"om du har ett äpple vill du dela det med mig?"
Den sången har ni kanske hört. Iallafall, det var dagens samtalsämne i matsalen. Joanna klagade på att det var världens sämsta sång. Sen började hon med sitt tjat.  "Alltså om jag var fattig och inte fick någon mat hemma och jag har ett äpple, då är det väl klart som fan att jag inte vill dela med mig av det äpplet".osv..
Så sa jag " Ja men Joanna, tänk om Jag var fattig och Du har ett äpple, skulle du då inte dela med dig av det då. Fy faan".
Frida lägger in en liten kommentar då och då " Ja men det är ju Joanna".
och Zara: "Nu har jag ätit tre korvar".
Så håller diskussionen på tills det att jag säger "slutdiskuterat". Och alla blir tysta! Fatta vilken makt jag har!"xD

Bara Vivi som inte förstått något av vad vi sagt som frågar vad det var för sång.

Kommentarer
Postat av: Tess

hahahahahahaha

Postat av: Joanna

MAN HÖR DET JÄVLIGT TYDLIGT ATT DET ÄR EN LITEN TJOCK UNGE SOM VILL TA ÄPPLET! SÅ DET SÅ!
Och du har inte makt, vi blev bara VÄLDIGT förvånade över att du inte mumlade ;P

2007-08-24 @ 11:55:49
URL: http://duncaalf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback