söndag..

helgen är slut och imon börjar andra skolveckan.. usch.
har läxa tills imon som jag dock inte har gjort, jag som skulle försöka hålla koll på alla läxor så jag skulle slippa allt kvällen innan plugg. Så bra gick det.

Igår var vi (laget) hemma hos lina, stefan och kim och käkade mycket god mat, kladdkaka och allt vad det var.
Vi fick se många otroligt vackra kort på oss när vi var i danmark på brönby cup och sedan den 45 minuter långa filmen.
Filmkameran har varit med hela resan så det var mycket att titta på. Jag tror inte det gick mer än en minut mellan varje asgarv, när vi såg alla sova, alla kommentarer och slakttillståndet.
tror ingen visste om dem skulle skratta eller gråta.



Lights will guide you home
And ignite your bones
And I will try to fix you




You make me smile

Kommentarer
Postat av: Faaaaalkkkkkiiis

När har jag sagt att jag inte gillar saker som kryper?

2007-08-27 @ 17:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback