Hejdu!

Sandra har varit väldigt snäll och lånat ut livet enligt Rosa till mig. Serien alltså, har sett halva nu. (  halva kvar som inte förstod det!) Den är faktikst väldigt bra, så klockrena kommentarer hela tiden. Så den borde ni se.

Har varit i stan med nella palm idag, letet efter jeans, men hittade dock inte ett enda par som såg bra ut. Blää!
Imon ska jag och mami till skopunkten och förhoppningsvis köpa skor och käka på Max.
Nu ska jag sova.

Den här låten går inte ur mitt huvud så många gånger jag har hört den nu.


I've been upset and I've been down
I've been throwing things around
Since you no longer here beside me
And my friends say: Hey! Whats new?
They just heard that we were through
Well I guess I'm alright baby

I'm surviving this for sure
To win my love takes so much more
I'm surviving this for sure
To win my love takes so much more

So my friends heard that were through
Now they think I still love you
But you weren't really all that baby!
Like a walk down in the park
A light shining in the dark
It's been nothing and now clearly

I'm surviving this for sure
To win my love takes so much more

Kommentarer
Postat av: Mimms

max är bäst! du ska käka suprememålet!

Postat av: Joanna

vad konstigt att du har den låten i huvudet om du kollar på Livet enligt Rosa hela tiden! :)

2007-08-29 @ 13:42:42
URL: http://duncaalf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback