hej

Gaah jag vill spela på söndag!!! Jävla bajs nacke. Vad har jag gjort för att förtjäna detta?
(Det där lät alldeles för dramatiskt).

Har ont i nacken, för er som inte förstod det. Tre matcher kvar tills serien är över.. och jag får inte vara med.. Blä.Men vi ska iallafall boka Gothia tills nästa år och kanske en inomhuscup senare i höst. Påtal om höst, det är svinkallt ute. Nästan vinter. Jag, pappa och Danne tyckte oss se snöflingor falla utanför vårt fönster när vi satt och käkade för två dagar sedan. Det är ingen som tror mig när jag säger det, men jag såg vad jag såg. Kankse bara för att vi bor så högt upp så att det liksom inte riktigt har hunnit smälta.. eller nått.

Tidigare idag när min kära far körde mig till träningen märkte jag att det satt ett äckligt kryp på fönstret vid min sida. Jag visste inte hur den kommit dit eller vad den gjorde där, utan bara att den skulle bort inom en väldigt snar framtid, levande eller död. (jag tycker inte om småkryp).

Av någon anledning så fann pappa detta väldigt roande.


Jag måste vara sämst på att komma på rubriker. Alltid, eller okej, nästan alltid så står det hej på ett eller annat vis som rubrik i mina blogginlägg. Känner mig som Bert. Bert är cool. Älskade ängel liksom.

 

Älskade ängel, du är en man. Du är stor och stark och snygg.
Hos dig så är jag trygg och du är min. Älskade ängel. Skön låt!

Tss, ta inte åt dig

André hade med sig fika till grafen idag. Kanelbullar, winerbröd och annat mumms. Sen gick vi en och en halvtimme tidigare in till stan för att frida skulle spendera alla sina pengar på ett par byxor. Ockej inte alla hennes pengar, hon betalade ju dock bara 200 kr själv!=) Själv hittade jag ett par byxor men vet inte om jag ska köpa dem, kankse inte riktigt passar min ekonomi just nu. och om jag nu köper ett till par svarta jeans så kommer väl de bli snodda såsmåning om de också. Men men.  Ullared säger jag bara. Kim ska dit imon, för er som vill veta!

Hej


Kommentarer
Postat av: Sis!

Jag tror att det snöade! Här haglade det nämligen härom dagen. Och det är sviiiiinkallt ute. It sucks! Puss!

2007-08-30 @ 12:51:46
Postat av: Mimms

ÅH POOOOOOOOLEN


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback